FAQ - często zadawane pytania

FAQ - często zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania przez pacjentów przychodni Zdrowie to My, na które odpowiadamy poniżej. Jeżeli brakuje odpowiedzi na Twoje pytanie, to zachęcamy do kontaktu z naszą przychodnią: kontakt.

P: Czy przychodnia Zdrowie to My przyjmuje pacjentów na NFZ?

O: Tak, przychodnia ma podpisaną umowę z Narodowym Funduszem Zdrowia (NFZ) i świadczy bezpłatne usługi medyczne dla wszystkich ubezpieczonych z zakresu Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ). Z opieki POZ mogą korzystać osoby ubezpieczone, które zadeklarowały wybór lekarza POZ, pielęgniarki POZ i/lub położnej POZ. Pobierz deklarację wyboru POZ.Więcej informacji na stronie internetowej: poradnie NFZ.

P: Czy oprócz usług medycznych na NFZ, świadczone są usługi medyczne komercyjne i w jakim zakresie?

O: Tak, jesteśmy Niepublicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej (NZOZ) i posiadamy poradnie w trybie komercyjnym. Świadczymy usługi medyczne w ramach poradni: internistycznej, pediatrycznej, rehabilitacyjnej, ortopedycznej, ginekologicznej, okulistycznej, kardiologicznej, laryngologicznej i dietetycznej. Więcej informacji na stronie internetowej: poradnie komercyjne.

P: Czy świadczymy usługi rehabilitacyjne?

O: Oczywiście. Posiadamy poradnię rehabilitacyjną w ramach NFZ oraz usług komercyjnych. Kontakt telefoniczny do rehabilitacji: (22) 750 39 83. Więcej informacji na naszej podstronie internetowej: fizjoteriapia.

Q: Jak można umówić się do przychodni Zdrowie to My w Józefosławiu?

A: Wizytę w przychodni można umówić na kilka sposobów:

  • Wizyty możemy umówić telefonicznie: (22) 726 00 83 lub 666 190 200
  • Istnieje możliwość mailowej rezerwacji terminów: recepcja@zdrowietomy.pl
  • Osobiście w przychodni zdrowia przy ul. Uroczej 14 w Józefosławiu (wejście od ul. Cyraneczki)
  • Dzień przed wizytą wszystkie wizyty są potwierdzane telefonicznie i grafik jest aktualizowany. 

P: Czy można odwołać wizytę przy pomocy SMS-a?

O: Tak, można za pomocą SMS odwołać wizytę w naszej przychodni. Numer telefonu: 666 190 200.

P: W jakich godzinach otwarta jest przychodnia Zdrowie to My?

O: 

  • Od poniedziałku do piątku w godz.: 7.00 – 20.00
  • W sobotę w godz.: 8.00 – 11.00
  • W niedzielę przychodnia jest nieczynna.
  • W okresie świątecznym zachęcamy do śledzenia informacji na naszej stronie aktualności oraz w razie wątpliwości do kontaktu telefonicznego z naszą przychodnią: kontakt.

P: Czy w przychodni Zdrowie to My można się zaszczepić?

O: Tak, w naszej przychodni świadczona jest usługa szczepienia. Z listą szczepionek i ich ceną, można zapoznać się na podstronie: szczepienia. Kwalifikacja na szczepienie jest płatna.

P: Gdzie mogę znaleźć cennik usług medycznych komercyjnych?

O: Cennik usług medycznych świadczonych w naszej przychodni, znajduje się na stronie: cennik.