Dla pacjentów korzystających z usług medycznych w ramach NFZ, polecamy Telefoniczną Informację Pacjenta, która działa pod numerem telefonu: 800 190 590. Infolinia działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Pod numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta:
Uzyskasz informację o nocnej i świątecznej opiece lekarskiej, najbliższym SOR oraz aptece, w której znajdziesz swój lek - porozmawiasz z nami również w języku angielskim, ukraińskim i rosyjskim.
Dowiesz się o najkrótszym terminie do lekarza specjalisty. Możesz również skorzystać z naszego serwisu terminyleczenia.nfz.gov.pl
Nie możesz czekać? Zamów podczas rozmowy połączenie z konsultantem w innym terminie - oddzwonią.
Całodobowo możesz skorzystać z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego - przejdź do czatu.
Jesteś często on-line? Skorzystaj z wygodnego czatu tekstowego z konsultantem Telefonicznej Informacji Pacjenta NFZ.
Napisz do nas e-mail w swojej sprawie na tip@nfz.gov.pl. Nasi konsultanci odpowiedzą najszybciej jak to możliwe. Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego.
W godzinach 8.00 – 18.00 możesz też uzyskać informację o prawach pacjenta od specjalistów Biura Rzecznika Praw Pacjenta.
Główne zdjęcie jest autorstwa pressfoto na Freepik.com